.    

Komentáře od iko


Přezdívka iko [vložené komentáře] [nedávno ohodnocené] [veřejné odpovedi] [RSS kanál]
Zobrazit maximálně komentářů. Skrýt hodnocené nebo méně


[] iko (anonym) 20. září 2006
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[První kosmickou turistkou se stane perská princezna.] → [/-/10107]
to XCHAOS: ... [celkem 1079 znaků] [zobrazit]

[] iko (anonym) 18. září 2006
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[První kosmickou turistkou se stane perská princezna.] → [/-/10078]
diskuzi bych v takovém případě moderoval jako "offtopic". ... [celkem 2019 znaků] [zobrazit]

[] iko 17. září 2006
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[První kosmickou turistkou se stane perská princezna.] → [/-/10075]
Nerozculil si sa trochu presprilis? To znaci, ze problem ma hlbsie korene....:-) Greci mali prislovie: "Zeus, ked kricis, nemas pravdu". Myslim, ze nastal presne tento pripad:-)

Ale netrap sa, nemam v umysle Ta rozculovat; samozrejme, pis si co chces, je to Tvoja stranka. Este by si mal zariadit -- podobne ako zvedavec albo blisty -- nejake vyhadzovanie citatelov s nepohodlnymi nazormi:-)

[] iko 17. září 2006
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[První kosmickou turistkou se stane perská princezna.] → [/-/10073]
" určitě je lepší vystřelovat pomocí raket civilisty na oběžnou dráhu, než střílet po civilistech rakety řízené pomocí vojenských satelitů na oběžné dráze"

Vidim, ze si neodpustis, a neodpustis...:-)

Fungujes presne tak, ako v Syrii pisu ucebnice matematiky:

Sim Ammar... můžeme učit děti následující matematický problém: do jižního Libanonu vjelo 25 tanků. Stateční muži odporu je konfrontovali. Zničili pět tanků a sedm jich poškodili. Kolik tanků se vrátilo poražených tam, odkud přijely?

[] iko (anonym) 7. září 2006
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[Amnesty International mluví o válečných zločinech Izraele při tažení proti Hizballáhu] → [/-/10067]
Skoda ze myslitelia neprejavuju rovnaku citlivost v Darfure alebo Cine... Alebo aj Cecensku...

[] iko (anonym) 30. srpna 2006
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[Masturbate-a-thon 2006] → [/-/10060] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Dodavky zbrani su len na konci retazca zla... Na zaciatku su idey. S tymi treba urobit poriadok. Kym sa nielenze siri, ale priamo v skolach vyucuje nenavist, dodavkam zbrani nezabranis...

[] iko (anonym) 9. srpna 2006
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[Masturbate-a-thon 2006] → [/-/10041] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
"v současné době není možné...můžeme pouze sledovat, kdo profituje na obchodu s ropou, na obchodu se zbraněmi, apod"

A este doporucujem sledovat, kto profituje na sireni informacii/dezinformacii:

http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=183&r=nazorya&c=556149

[] iko (anonym) 7. srpna 2006
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[Masturbate-a-thon 2006] → [/-/10040] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
No, vidim, ze si vecne zareagoval, co ta cti:-)

Pravdu povediac nemyslim si, ze si svoj zaver myslel vazne, ale kvoli objektivite by som Tvoju vetu dokoncil " a méně kaťušových úderu vedených proti civilnímu obyvatelstvu":-)

Mas pravdu, ze na tomto leveli to takym sposobom nejde, ale si myslim, ze nestaci "sledovat" kto na com profituje, ale hlavne sa treba zabezpecit voci prekvapeniam:-) Aj ked z toho niekto profituje, dokonca i ked to nie som ja. Zavist nie je velmi produktivna vlastnost:-)

[] iko (anonym) 7. srpna 2006
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[Masturbate-a-thon 2006] → [/-/10031] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Každopádně, ve světle událostí posledních dnů nelze než zdůraznit: chceme více teknivalů a více masturbačních maratonů a méně leteckých úderů vedených proti civilnímu obyatelstvu


No, este by si mal presvedcit o tomto blahodarnom rieseni problemov Irancov, Hezbollah a podobne bohumile zoskupenia.:-) Najlepsie priamo na mieste, u nich:-)

[] iko 11. dubna 2003
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[Proč jsem proti útoku na Irák] → [/-/521] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Celkom zaujimave:
http://www.scienceworld.cz/sw.nsf/ID/D6FB138FB2D82292C1256CCD006812D3

[] iko 6. dubna 2003
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[Proč jsem proti útoku na Irák] → [/-/510] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
to xChaos:
Neviem, cim sa Aurka zivi, ani ma do toho nic nie je, ale keby som od neho dostal takym stylom napisany "motivacny dopis" (tusim tak sa tomu hovori) tak viem, ze by som ho urcite nezamestnal na pracu, vyzadujucu systematicke a konzistentne myslenie.

ad legitimizacia: skoda ze si svoju myslienku nedokoncil -- spojenci legitimizovali Hitlerov rezim, ked nanho zautocili a znicili... nejak tak si to myslel?:-) No, bolo to od nich skutocne nepekne, ze mu tu jeho krasnu Risu tak nepekne zbombardovali, a ani to zlegitimizovanie mu nepomohlo...

[] iko 2. dubna 2003
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[Proč jsem proti útoku na Irák] → [/-/492] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
A ten odstrel chces urobit sam, alebo tam chces poslat 300 tisicovu armadu? Lebo v tom druhom pripade to za Teba urobili Americania:-)

[] iko 27. března 2003
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[Proč jsem proti útoku na Irák] → [/-/486] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
To Aurka
Tak Tvoje myslienky su fakt roztriestne a konfuzne... v tom mas uplnu pravdu.
Vidiet ze sa v zivote nezivis pracou, ktora si vyzaduje SYSTEMATICKE a KONZISTENTNE myslenie:-)

Jo, zmatok v hlave a skraty su nieco ako postihnute: clovek za to nemoze, ale nasledky si musi niest...:-)

[] iko (anonym) 19. března 2003
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[Patří podle vás Ludvík Vaculík mezi význačné české osobnosti dneška?] → [/-/473]
lebo otvoril usta vtedy, ked ostatni sa len osmelovali (t.j. 60te roky).

To hovorim napriek tomu, ze sa mi tento jeho konkretny clanok nepaci a myslim, ze to tu prestrelil.

Ale ked sa podivame, kam asi povedie bezbreha tolerancia, tak neviem, neviem... Ono, asi nejake hranice urcite treba.... Len kade by mali viest, tot otazka:-)

[] iko (anonym) 18. března 2003
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[Proč jsem proti útoku na Irák] → [/-/472] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Podivaj sa do nejakych dejin (napr. Gibbon: Upadok a pad Rimskej rise) a uvidis, ze AZ KED PADLO rimske imperium, tak BOLO v Europe NAOZAJ ZLE. A vzdy v dejinach bolo zle, ked neexistoval nejaky silny stat, ktory drzal na uzde tie ostatne. ... [celkem 1488 znaků] [zobrazit]

[] iko 4. března 2003
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[V Londýně demonstrovalo asi milión lidí] → [/-/461]
Este k tomu zavrhovaniu preventivnej vojny: ... [celkem 1158 znaků] [zobrazit]

[] iko 3. března 2003
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[V Londýně demonstrovalo asi milión lidí] → [/-/456]
P.S.
Tu uz nejde o kvalitu zivota. Tu ide o to, ci vobec by sme prezili.

A to stale sa bavime o nedostatku ci enormnej predreazenosti ropy a nie o aktivnych teroristickych utokoch bakteriami...:-(

[] iko 3. března 2003
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[V Londýně demonstrovalo asi milión lidí] → [/-/455]
Vozenie prdeli je to najmenej, o co ide.
Zaujimavejsia otazka je, ci si ochotny platit za rohlik napr. 30 korun, vio svojom byte mrznut, svietit si svieckou a divat sa, ako Tvoje deti nechodia do skoly, lebo musia pracovat, kedze ich nemozes uzivit. A do prace -- pokial nejaku vobec budes mat -- budes chodit peso 20 kilometrov:-)

O TOM je ten citat o ludou, co si myslia, ze ich blahobyt je dany ich vyplatnou paskou a elektrina ide zo zasuvky...:-(

Uznam ze tento svet nie je celkom prijemne a bezpecne miesto, ale je lepsie vychadzat z reality ako zo zboznych fantazii.

P.S. Mimochodom nemam auto ani televizor:-)

[] iko (anonym) 2. března 2003
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[V Londýně demonstrovalo asi milión lidí] → [/-/453]
Rozkosny citat z clanku: http://www.annonce.cz/cgi-bin/comment?action=detail&id=1075
sity na tuto diskusiu:-)

. Jsou i duchové prostí, domnívající se, že jejich blahobyt pochází z numer na výplatní pásce a elektřina ze zásuvky ve zdi, a o hlubších souvislostech těch jevů se jim buď nechce uvažovat, nebo k tomu postrádají schopnosti. Ale my ostatní víme, že kvalita našeho živobytí závisí na stavu světového hospodářství; a chod této složité a velice choulostivé mašinky že je podmíněn dodávkami ropy za přijatelných podmínek

[] iko (anonym) 17. února 2003
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[V Londýně demonstrovalo asi milión lidí] → [/-/434]
Mozno sa nakoniec dohodneme:-) ... [celkem 1837 znaků] [zobrazit]

[] iko 16. února 2003
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
[V Londýně demonstrovalo asi milión lidí] → [/-/430]
Nie je pravda ze vojna nikdy nic nevyriesila. Naopak, mnoho vojen vyriesilo veci definitivne.
Za vsetky si zoberte druhu svetovu vojnu. Alebo dobytie Ameriky Spanielmi.
Problem je v tom, ze je to velmi neprijemny a bolestivy sposob, plny utrpenia.

Je to ako ked organizumus ma podstupit operaciu -- niekedy sa tomu neda vyhnut, ale vzdy je to neprijemne a stresujuce.

Ide len o to vediet ROZOZNAT, kedy sa ma pouzit vojenske riesenie a kedy nie.

Naopak, pokial viem, ABSOLUTNY PACIFIZMUS nikdy nic nevyriesil, len vedie k tomu, ze problemy sa stavaju chronickymi. Ak si myslite, ze napr. pacifisti zabranili Spojenym statom vyhrat vojnu vo Vietname, tak mate pravdu, len zabudate na cca 1.5 miliona obeti, ktore potom nasledovali... a s tym uz USA nemali nic spolocneho.

Alebo si myslite,. ze pacifisti donutili Saddama k tomu, ze tam pustil inspektorov?
 

Počet zobrazených komentářů: 21 [celkový čas potřebný k prohledání databáze a vytvoření stránky: 0.71 sekund]

    TečkaCZ
  •  
  • Komentáře →
  • Nástěnky →
  • Debaty →
  • Články →
  • Ročníky →
  • Rubriky →
  • RSS kanály →
  • Vzhled →
  • Ostatní →
  •  
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
  •  
.

[Arachne Labs]

[SPOJE.NET]

[Právě dnes | Tech | Ostatní]

Yacy P2P web search jabber.arachne.cz
tiskové zprávy a otevřené dopisy přebíráme z nejrůznějších informačních kanálů (i bez výslovného souhlasu autorů)
licenční práva k použitým obrázkům a grafickým motivům nejsou definována (přebírejte pouze texty bez obrázků)
texty článků i komentáře bez uvedení copyrightu jsou chráněny GNU Free Documentation License
založeno na Quzo engine, (G)1999-2002 David Čermák, (G)2002-2012 Michael Polák
Quzo engine vyvíjejí Arachne Labs, webhosting sponzorují SPOJE.NET
seznam aktuálních článků je dostupný i ve formátu RSS (XML)
můžete také sledovat Twitter feed TečkyCZ.
test XHTML a CSS2 validity