.   POZOR !!! Tento článek byl naposledy aktualizován před více než dvěma lety !!!
Je možné, že následující­ stránka obsahuje odkazy, které dnes již nejsou funkční, nebo že některé informace uvedené v tomto článku se v průběhu času ukázaly jako prokazatelně chybné. Pokud jakoukoliv podobnou závadu zjistíte, tak neváhejte napsat co nejpřesnější popis závady do veřejného komentáře pod článkem: redakce TečkyCZ nové komentáře neustále sleduje, a to i pod těmi nejstaršími články. V celé řadě případů lze chyby snadno opravit - např. se stává, že video na YouTube bylo smazáno a znovu nahráno pod jiným id. V jiných případech někdo zase zakáže embedovaní videa, která přitom existuje ve více kopiích, nebo se z webu ztratí stránka umístěná na negarantovaném freehostingu, zatímco původní autor stránek si mezitím zaregistruje vlastní doménu, atd.

Děkujeme všem, kteří pomáhají opravovat chyby ve starších webových stránkách a udržují tak Internet naživu - redakce TečkyCZ.


Kateřinina biomasa → [/856]
Fíkus 6. dubna 2009 [873 znaků] [Globální vesnice]
★★ [ + ] 2 [2x] [ - ]
Zobrazení 3291 ← RSS 329 Facebook 2 Twitter 8 Google 2
Komentářů 18


Je to vyjímka nebo pravidlo mezi politiky?!

Po shlédnutí tohoto videa (video) na jů-trubce, jsem hořce zaplakal.

Volil jsem v minulých parlamentních volbách stranu zelených a pevně jsem doufal, že to budou mladí, šikovní, vzdělaní lidé, kteří osvěží politiku a přinesou nový styl.

Po shlédnutí výše uvedeného videa jsem hořce zaplakal a už se nedivím proč budou příště zelení nevolitelní. A Kateřina J. pravděpodobně zná terminologii z oblasti jak se dostat ke korytu a do vysoké politiky, ale zelenou terminologii nezvládá.

No a nakonec mám dojem, že podobné znalosti by nám předvedli asi i ostatní politici. Politici z ODS by asi stejně odborně hovořili o ekonomice, politici z ČSSD o podpoře střední třidy. Atd. atd. atd.

Pro příští volby ani netuším koho bych mohl volit.


Optimalizace: pokud používáte prohlížeč s jádrem Mozilla (Firefox 3.8-8.0) v dostatečně velkém okně a na monitoru s dostatečným rozlišením, tak nepřehlédněte pokračování textu v dalším sloupci vícesloupcové sazby ! Tato feature je sice v prohlížečích s jádrem Webkit (Google Chrome, Safari, Konqueror) teoreticky také k dispozici - ale bohužel se chová nepředvídatelně a nepoužitelně: sloupce které se na obrazovku nevejdou, jednoduše skryje. [zpět na začátek sloupcové sazby]
Pokud se vám článek líbil, můžete podpořit provozovatele serveru zasláním Bitcoin daru dle vlastního uvážení na BTC účet č. [19rriLx8vR19wGefPaMhakqnCYNYwjLvxq] :-)
Sdílet v síti [Identi.ca - musíte být předem přihlášeni] [Twitter] [Facebook] [Jagg.cz]
Formátovat pro tisk [bez komentářů] [s komentáři]
Krátká forma URL (adresy) [http://teckacz.cz/856]
Všechny články [tohoto autora] [v rubrice Globální vesnice]


Hodnocení článku čtenáři [ + ] 2 [2x] [ - ]
Komentáře [napsat]
Skrýt komentáře hodnocené nebo méně

[] pcp (anonym) 6. dubna 2009 ← komentářů 11 ☯☯☯ 3 [3x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11809] ← na komentář můžete odpovědět
To jsme dva. V r. 2006 byli pro me zeleni jasna volba. Diky me lenosti jsem hlas neodevzdal (ziju dlouhodobe mimo muj volebni okrsek), a ted toho nelituji.
Priste to budou monarchisti, ti to aspon mysli uprimne. Jinak fakt nevim, kazda parlamentni strana u me ma tolik cernych puntiku, ze nemam duvod zvednout zadek a k tem volbam jit.

[] Radek Podgorny 6. dubna 2009
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11810] ← na komentář můžete odpovědět
Ja vzdy volim tu nejvice liberalni stranu, ktera je v danem obdobi available (priste to snad uz konecne budou "sjednoceni" liberalove).

At si kazdej dela co chce a nikoho neprudi... ...a hlavne, at me porad nekdo neokrada. ;-)

P.S.: Bez urazky, ale myslet si, ze Zeleni jsou nejaci ekologove, to mi pripada docela naivni...

[] xChaos 6. dubna 2009 ← komentářů 4534 ☯ 20 [2248x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11811] ← na komentář můžete odpovědět
já bych volil liberály kdyby svět vypadal podstatně jinak.. a to třeba i po stránce životního prostředí... dnes mám jiné priority.

je fakt, že o Demokratické Straně Zelených jsem si také nemyslel nic moc dobrého, ale kandiduje za ní Bushka Bryndová, kterou uznávám. Takže je to docela složité... Bursíka ber, ale paní Au au měl dát asi nějaké školení, hmm...

[] xChaos 6. dubna 2009 ← komentářů 4534 ☯ 20 [2248x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11812] ← na komentář můžete odpovědět
jako já jsem ji celou dobu snažil brát.. ale tím kbelíkem uhlí Straně Zelených evidentně prohrála volby, hmm (tím je u nich myšleno, že propadnou). myslím, že pokud si na mě nevzpomenou a nenavrhnou mi jako nezávislého kandidáta, tak na ně asi peču :-)

[] fikus (anonym) 6. dubna 2009 ← komentářů 565 ☯☯☯ 71 [117x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11813] ← na komentář můžete odpovědět
jak jsem napsal, mam obavy, ze dneska je cela nase
politicka elita slozena z podobnych "borcu" na ekonomiku,
ekologii (v.klaus :-)

[] phil 7. dubna 2009 ← komentářů 17 ☯☯☯ 8 [16x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11814] ← na komentář můžete odpovědět
Naprostej souhlas, ja na to koukal vcera vecer. V soucasnosti mam skoro chut k volbam na protest nejit, i kdyz jsem vzdycky nevolice odsuzoval.

[] xChaos 7. dubna 2009 ← komentářů 4534 ☯ 20 [2248x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11815] ← na komentář můžete odpovědět
Phil: to já naopak nevoliče obdivuju pro jejich etický postoj a odmítání kolaborace se státní mocí :-) nicméně sám jsem k volbám nakonec vždy šel, protože taky nemusím být pořád nejetičtější ze všech.....

[] Klopp (anonym) 7. dubna 2009 ← komentářů 28 ☯ 1 [1x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11816] ← na komentář můžete odpovědět
Z toho je vidět,že pro uspěšnou karieru se stačí nechat zmlátit od policajta a dělat Bursíkovi matrac.
Jestli zelení u voleb propadnou(doufám že jo),bude jedině dobře.Všechny jejich vize jaksi jdou do pekel.Biopaliva se ukazují horší než ropa,po Bursíkových plynových elektrárnách po letošním "škrcení kohoutů" taky už radši nikdo necekne,no a už začínají obracet i s jádrem.

[] fikus (anonym) 8. dubna 2009 ← komentářů 565 ☯☯☯ 71 [117x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11817] ← na komentář můžete odpovědět
ja bych volil stranu, ktera by opravdu premyslela o
udrzitelnem zivote a rozvoji o nasi planete, protoze nechat
to v rukou jenom modrych a ruzovych, tak je za chvilku
planeta ani zelene nebo modra, ale seda (betonova)
a hneda (pouste).

[] xChaos 8. dubna 2009 ← komentářů 4534 ☯ 20 [2248x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11818] ← na komentář můžete odpovědět
Klopp: tak s těmi biopalivy to není spravedlivé.. tam záleží na EROEI. Bioetanol z potravinových plodin pěstovaných v mírném pásmu je samozřejmě nesmysl, kácení pralesů kvůli olejové palmě taky. Ale biopaliva 2. generace jsou o něčem jiném, a biopaliva 3. generace vyráběná ze sinic jsou nadále velice perspektivní směr vývoje - ty žádnou potravinou zemědělskou produkci rozhodně neomezí.

Tedy nezatracoval bych ani zelenou politiku a envirometnalismus, ani jejich hesla jako trvale udržiitelný rozvoj nebo kvalita života - pouze je jasné, že bude nutné pohlídat, aby se na těhle vizích a heslech nepřiživovaly nekompetentní kariéristi a kariéristky...

[] rednex (anonym) 8. dubna 2009 ← komentářů 110 ☯☯☯☯ 73 [97x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11819] ← na komentář můžete odpovědět
Velice zajímavý záznam. Já nevím, jestli vím, co kdo myslí tou "biomasou" To by bylo něco pro pana Orwella a jeho teorie o newspeaku. Sice si laicky ze slov bio a masa odhadnu, že to bude obecně nějaká hromada něčeho rostliného nebo živočišného, ale když to slovo "biomasa" teď před pár lety vynalezli a ohání se tím novináři, politici, intelektuálové, tak bych znejistěl, jestli tam mám zařadit nějakou hromadu polen, kterýma topil už prapradědek za krále Klacka :) Krausovi bod, že se mu povedlo uškvařit Kateřinu ve vlastní šťávě, škoda jen, že k tomu dochází tak vyjimečně a u tak malých ryb, které si svou neznalost uvědomí a kiksnou. Takový Bush má za sebou mnohem horší boty, ale díky jeho ničím nespoutané blbosti mu to nikdy nedošlo a proplul bez šrámů.

[] fikus (anonym) 8. dubna 2009 ← komentářů 565 ☯☯☯ 71 [117x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11820] ← na komentář můžete odpovědět
Jak říká Bursíkovi jeho osobní otrok?

Biomassa Martin.

[] fikus (anonym) 8. dubna 2009 ← komentářů 565 ☯☯☯ 71 [117x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11821] ← na komentář můžete odpovědět
"Takový Bush má za sebou mnohem horší boty, ale díky jeho ničím nespoutané blbosti mu to nikdy nedošlo a proplul bez šrámů."

o to jde, aby se z politiky eliminovali vsichni podobni jelimani a aby se darilo je takto chytit na jejich debilitu.

[] xChaos 8. dubna 2009 ← komentářů 4534 ☯ 20 [2248x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11822] ← na komentář můžete odpovědět
rednex: biomasa je prostě odborný pojem nikoliv z newspeaku, ale z ekologického vědeckého žargonu. Kraus správně vsadil na to, že paní Au Au to zamotá s biopalivy (což už částečně newspeak je). Resp. biomasa v energetickém kontextu je fakt zase něco dalšího... jako asi to bylo myšlená tak, že "když někdo celý rok topí dřívím a jen v největších mrazech přihodí kýbl uhlí", že pořád převažuje biomasa ... ale tak jak to dopadlo, se skutečně milá Au Au ocitla až po uši v organickém odpadu, který by mohl být i vydatným zdrojem bioplynu :-) Takže se obávám, že v politice dohrála.

Pokud se Kateřina Jacques neocitne na žádné kandidátce SZ v blížících se parlamentních volbách, tak budu SZ volit, ale jinak fakt asi ne.

Správná reakce byla mít nastudováno alespoň několik řádek z výkladu tohoto pojmu např. na http://en.wikipedia.org/wiki/Biomass nebo http://cs.wikipedia.org/wiki/Biomasa - v dnešní době už opravdu výklad odborných terminů není nijak nepřístupná široké veřejnosti, pokud umí část a psát a má přístup na Internet...

[] xChaos 8. dubna 2009 ← komentářů 4534 ☯ 20 [2248x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11823] ← na komentář můžete odpovědět
rednex: ještě ten Bush - no on právě moc neproplul, a zavařil to Republikánské straně dlouhodoběji, McCain zřejmě byl o level serióznější politik (možná menší jestřáb tím, že sám zažil válku z první ruky, místo aby ji prokalil) - a Ron Paul byl taky hodně zajímavá alternativa, když se bavíme o pravém křídle jiného, než o "jestřábech" neokonzervativního střihu - pravice ve světě prostě není jen o Sašovi Vondrovi a jeho amerických kámoších, to je to... nebo dokonce o neovlastenectví a neonacismu (tfuj tfuj...).

Bush kromě toho hodně zhoršil image Ameriky ve světě, po všech stránkách - jakkoliv doma mu to samé chování mohlo naopak body přinášet. Teď si prostě pragmaticky "najali" PR génia Obamu, aby jim nějak ve světě vyžehlil všechny ty Bushovy boty (které se mu bohužel nevrátily, ale těsně ho minuly, v tom Iráku).

[] rednex (anonym) 9. dubna 2009 ← komentářů 110 ☯☯☯☯ 73 [97x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11824] ← na komentář můžete odpovědět
Xchaos: Souhlasím, že v odborném ekologickém žargonu "biomasa" určitě je užitečné slovo. Pro zbytek populace to je ale newspeak, prostě něco, co přišlo nedávno z televizních zpráv a "zakážou kvůli tomu topit uhlím :)". Takových nešťastných slov je hodně, ale Kraus "biomasu" docela pěkně zachránil.
Mimochodem, je uhlí a ropa biomasa? Je přece rostlinného původu, z přesliček a plavuní, ne? Až anglická wikipedie uvádí, že "excludes organic material which has been transformed by geological processes"

[] gandalf (anonym) 16. dubna 2009
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11827] ← na komentář můžete odpovědět
ad. volby: Ja myslim, ze to bude hlavne o polozeni otazky "Chces tu Paroubka a levici ? nechces ? Tak holt budes volit Topolanka."
Pokud bych mel volit podle programu stran, jejich predstavitelu, popr. jejich pruseru, tak k volbam uz nejdu letos taky, ale o tom to uz bohuzel nejakej patek neni. Navic nas volebni system ani myslim neumi brat v potaz vyjadreni nazoru formou neucasti ve volbach, takze tim je jasne, ze nejit k volbam je blbost. V posledni dobe je to spis o zvoleni "mensiho zla" a v tom mam teda osobne jasno ;-)

[] xChaos 27. května 2009 ← komentářů 4534 ☯ 20 [2248x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11907] ← na komentář můžete odpovědět
tak já nevím, no... evidentně oni z té biomasy ne a ne vybřednout... :-)
http://www.youtube.com/watch?v=NVNfaDrePDE

Pozor: vložením komentáře souhlasíte s pravidly hry, které vyhlásil provozovatel webu! [zobrazit pravidla]
Ochrana proti spambotům - tři-krát-tři je ... ? (napište číslicí - nemělo by byt potřeba při zapnutém JavaScriptu)
Sociální síť (přihlaste se předem, 1. řádek<=100 znaků=status, zbytek=odkaz)
Přezdívka (povinně) - nepoužívejte speciální znaky, mezery=podtržítka
E-mail (volitelně) - nebude zobrazen, bude zobrazena ikonka z [www.gravatar.com]

V komentáři nelze použít HTML [zobrazit mikrosyntax]

Nápověda: ve vlastním zájmu uvádějte u komentářů pouze funkční a dostupnou e-mailovou adresu. Přezdívku, která je jednou spojená s konkrétní e-mailovou adresou, už nyní nelze bez zásahu administrátora serveru spojit s jinou adresou. Uvedením neplatné e-mailové adresy si v budoucnu znemožníte upload ikonky i možnost použít některé další chystané neanonymní funkce vázané na uvedení platné e-mailové adresy.


TečkaCZ
  •  
  • Komentáře →
  • Debaty →
  • Články →
  • Rubriky →
  • Ostatní →

Yacy P2P web search

jabber.arachne.cz

MyPower.CZ - Elektřina zdarma

. tiskové zprávy a otevřené dopisy přebíráme z nejrůznějších informačních kanálů (i bez výslovného souhlasu autorů)
licenční práva k použitým obrázkům a grafickým motivům nejsou definována (přebírejte pouze texty bez obrázků)
texty článků i komentáře bez uvedení copyrightu jsou chráněny GNU Free Documentation License
založeno na Quzo engine, (G)1999-2002 David Čermák, (G)2002-2011 Michael Polák
Quzo engine vyvíjejí Arachne Labs, webhosting sponzorují SPOJE.NET
seznam aktuálních článků je dostupný i ve formátu RSS (XML)
můžete také sledovat Twitter feed TečkyCZ.
test XHTML a CSS2 validity
[Právě dnes | Tech | Ostatní] [Arachne Labs]
[SPOJE.NET]