.   Kýho výra: Národní bolševismus → [/785]
xChaos 11. prosince 2008 [4853 znaků] [editováno 8. září 2011] [U.R.Log]
★★ [ + ] 2 [2x] [ - ]
Zobrazení 4293 ← RSS 228 Facebook 2 Twitter 35 Google 50
Komentářů 10


Pokud vám někdy přišlo, že třeba takový eko-aktivistický, liberálně-anarchistický linuxák a céčkový programátor a psy-rocker xChaos je celkem slušně podivná postmoderní online existence, tak to jste ještě asi neviděli Národní Bolševiky ! Aštar Šeran je mi svědkem, že proti nim jsem mainstream :-) #ideology #politics #whatthefuck #nazi #anarchy
icon

Jejich web: www.narodni-bolsevik.org

Jejich symbolika: pravděpodobně není součástí unicode (na rozdíl od svastiky).

Jejich hodnocení ze strany neonácků (cituji přímo z jejich webu): Tak se stalo, že tvůrce Nacionálního bolševismu vzal myšlenky komunismu, anarchismu a neonacismu a k hrůze nejhorším vrahům a tyranům historie je smíchal dohromady a nechal pěkně povařit. Takový správný extremistický boršč.

Jejich hodnocení ze strany (levých) anarchistů: všechny vlajky jsou si podobné [www.a-kontra.net]

Jejich fotografie: velice umělecké :-) [www.narodni-bolsevik.org]

Jejich plakáty: avantgardní a futuristické [www.narodni-bolsevik.org]

Jejich názory: tedy, kdybych už nebyl liberálním anarchistou, tak rozhodně budu národním bolševikem :-) Protože kdo by se nechtěl stát "nezkrotným hrdinou", a nechtěl věřit, že "revoluce znamená orgasmus" ? Jejich hesla (typu "ty nejsi nic, strana je vše") jsou natolik přesným protikladem toho, v co doopravdy věřím, že bych to byl schopen asi dost dlouho brát jako výborný ironický vtip.

Jejich fanoušci: dle Wikipedie prý mezi obdivovatele vůdce nacbolů Eduarda Limonova [en.wikipedia.org] v době jeho působení v New Yorku původně patřili i Lou Reed nebo Charles Bukowski. No... nevím jestli to později nepřehodnotili :-)

Sám se divím, že si nevybrali jako providera pro hosting Arachne Labs - v našem exilovém pensionu pro stárnoucí a recyklované memy, ve kterém se ubytovali mj. i surrealisté [www.surrealismus.cz], objektivisté [www.aynrand.cz] a Hnutí Grálu [www.hnutigralu.cz] (lze si ověřit podle reverzů, zda jsou fakt ještě pořád u mě...) by jistě působili jako vzácný, endemický exemplář...)

Jak poznáte postmoderního fašistu-pseudorecesistu od skutečného nácka ? Inu... asi podle logů BTS, do kterých se zalogoval jeho mobilní telefon. Pokud se 17. listopadu vyskytoval někde poblíž Litvínova a sídliště Janov (ačkoliv tam vůbec nebydlí), tak to nejspíš bude skutečný nácek. Pokud se pouze účastní akcí Národních bolševiků, tak jde sice o člověka, který by potřeboval profesionální psychiatrickou péči (ale kdo z nás ji nepotřebuje ?), ale pravděpodobně nejde o skutečného extrémistu (alespoň v české podání - skuteční Limonovi Národní bolševici v Rusku se dokonce snad i pokusili o "puč" proti Putinovi [en.wikipedia.org] - formou obsazení jednoho ministerstva - ale na druhou stranu: lze se divit někomu, kdo se snaží o puč proti tamější fašizujícím (přiznaně) korporativistickým mocenským strukturám, se kterými by jistě např. Mussolinimu 20. a začátku 30. let nedělalo velký problém se identifikovat ? Myslí to nacbolové "smrtelně vážně" a nebo jde spíš o zarputilou recesi "až na dřeň" ? Těžko říct... zjevně ta parta zdařile kombinuje oba přístupy.

Popravdě, když jsem někdy koncem bezstarostných 90. let spolu-pořádal legalizační demonstraci Million Marijuana March na Náměstí Míru, a dorazila nám tam pochodová formace černých zakluklenců s anarchistickými vlajkami, a dožadovali se ztlumení hudby, aby mohli pronést svůj projev proti kapitalismu, tak jsem si taky nebyl jist, zda nejde o recesi nebo provokaci (a pokud ano, tak o čí provokaci jde :-)

Každopádně se domnívám, že našim milým Národním bolševikům právem náleží čestné místo v nově rozjeté sérii odkazů pod hlavičkou "Kýho výra" - a to hned vedle půjčovny tachyonizovaných vložek do bot. A podobně, jako tachyonisté (chtěně či nechtěně ?) parodují celou škálu pozdně-moderních trendů intelektuálních - od transhumanismu, krajního vědeckého skepticismu až po New Age - tak nacbolové zase (opět: chtěně či nechtěně ?) parodují extremistické a divnopolitické proudy ve společnosti od neonácků přes Šináglovce až po novodobé trockisty. Člověk se nemůže zbavit dojmu, že to celé je záměrný hoax.

Je to každopádně hodně na hraně. Legrace končí, tam, kde začíná jít o lidské životy - v tomto bodě končí recese a začíná skutečný extremismus. A těžko říct, je jestli je Limonov jen sebedestruktivní postmoderní recesista (kterému se stále nedaří se zničit) nebo skutečný vrah. Punk's not dead, volové.


Optimalizace: pokud používáte prohlížeč s jádrem Mozilla (Firefox 3.8-8.0) v dostatečně velkém okně a na monitoru s dostatečným rozlišením, tak nepřehlédněte pokračování textu v dalším sloupci vícesloupcové sazby ! Tato feature je sice v prohlížečích s jádrem Webkit (Google Chrome, Safari, Konqueror) teoreticky také k dispozici - ale bohužel se chová nepředvídatelně a nepoužitelně: sloupce které se na obrazovku nevejdou, jednoduše skryje. [zpět na začátek sloupcové sazby]
Pokud se vám článek líbil, můžete podpořit provozovatele serveru zasláním Bitcoin daru dle vlastního uvážení na BTC účet č. [19rriLx8vR19wGefPaMhakqnCYNYwjLvxq] :-)
Sdílet v síti [Identi.ca - musíte být předem přihlášeni] [Twitter] [Facebook] [Jagg.cz]
Formátovat pro tisk [bez komentářů] [s komentáři]
Krátká forma URL (adresy) [http://teckacz.cz/785]
Všechny články [tohoto autora] [v rubrice U.R.Log]


Hodnocení článku čtenáři [ + ] 2 [2x] [ - ]
Komentáře [napsat]
Skrýt komentáře hodnocené nebo méně

[] fikus (anonym) 11. prosince 2008 ← komentářů 565 ☯☯☯ 71 [117x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [vtipné[x]]
→ [/-/11516] ← na komentář můžete odpovědět
taky jsem pred casem studoval ty stranky nacionalnich bolseviku 
a sral jsem z toho magi v kostkach.

no je ovsem pravda, pokud si to dobre pamatuju, ze hitler se inspiroval
s nejakymi vecmi u bolseviku. ale nazi-bolshevicks z tech vsech ideologii
delaji takovy gulas, ze jsem z toho opravdu jelen. na tom webu se tvrdi, 
ze komunisti jsou vlevo, fasisti vpravo a nazi-bolsevici, ze jsou vpredu.

zajimalo by me kam by nazi-bolsevici patrili na grafu politickeho kompasu
(http://www.politicalcompass.org).
jestli by to nechtelo dalsi osu: nacionalismus - internacionalismus.

sam pro sebe mam jednoduchy recept proti nacionalismu a rasismu.
mam rad sci-fi a sam sebe se ptam, zda bych mohl milovat mimozemstanku
se kterou bych si skvele rozumel, ten sex by se sice provozovat nedal,
protoze ona by byla jenom koule inteligentniho plynu a dosel jsem
k nazoru, ze bych ji treba milovat mohl. a pak jsou nejaci cernosi uplna
sranda v porovnani s chobotnicema ze sci-fi komedie "Galaxy Quest".

[] DDR 13. prosince 2008
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11528] ← na komentář můžete odpovědět
Tak jsem do téhle doby netušil, že jsem také neonácek, ale díky bystrému oku a analytické schopnosti autora, jinak docela povedeného postřehu o Nacbolech, to nyní konečně vím a jistě bych měl fikusovi poděkovat, že mi konečně odhalil mou skrytou neonáckovskou podstatu :-D :-D

"Jejich hodnocení ze strany neonácků (cituji přímo z jejich webu): Tak se stalo, že tvůrce Nacionálního bolševismu..."

[] fikus (anonym) 13. prosince 2008 ← komentářů 565 ☯☯☯ 71 [117x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [vtipné[x]]
→ [/-/11529] ← na komentář můžete odpovědět
DDR: jako ze bys nemohl milovat mimozemstanku..........?

[] DDR 13. prosince 2008
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11531] ← na komentář můžete odpovědět
Ale to ne, bo žádné mimozemšťanky neznám a dokud nějakou nepoznám tak Ti nemůžu říci jestli bych ji mohl mít rád :-D

Ne, měl jsem na mysli ten článek ....teď se koukám, že si nejsem jist kdo ho napsal.....je tam napsaný.... publikoval: xChaos.....takže se Ti omlouvám, pokud nejsi autorem toho článku o nacbolech..... Jestli ano....tak jsi ještě jednou přečti co jsem vlastně napsal ;-)

[] PytelBrambor (anonym) 13. prosince 2008 ← komentářů 3 ☯ 1 [1x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11532] ← na komentář můžete odpovědět
Hehe, to "hodnocení ze strany neonácků" vypadá vtipně. Přijde mi, že ten článek vlastně autor nečetl... nebo že by zlí náckové kritizovali zlé neonacisty a autonomní nacionalisty? Je pravda, že já včera viděl dosti divné nácky v jedné putyce... ale ti, dle mého, nebyli schopni sepsat ani kloudnou větu.

[] xChaos 13. prosince 2008 ← komentářů 4560 ☯ 15 [2267x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11534] ← na komentář můžete odpovědět
Tedy, já jsem to pochopil, že toto o nich řekli nějací "Vlastenci". A popravdě, protože národní bolševici nahradili ten původní citát mým citátem, tak nejsem schopen říct, z jakého webu to o tom boršči vlastně pochází a jestli jsem nestřelil vedle.

Každopádně za tím co jsem napsal si stojím - jsou to fakt hodně podivné existence a popravdě: těžko odhadnout, jestli jsou nebo nejsou nebezpeční.

[] DDR 13. prosince 2008
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11535] ← na komentář můžete odpovědět
Tak to jo :-) No, oni Ti Nacbolové převzali bez optání i ten článek "extrémistický boršč" :-))) Jinak s Tebou souhlasím, že je to asi opravdu podivná partička....jen doufám, že je to tak šílené, že jich nebude víc, jak 5 a půl ;-)

[] PytelBrambor (anonym) 13. prosince 2008 ← komentářů 3 ☯ 1 [1x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [informativní[x]]
→ [/-/11536] ← na komentář můžete odpovědět
Tož ten článek je původně z
http://klub.vlastenci.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=17

Což snad tak neonacistické není...
Každopádně souhlasím s tím, že nazbolové jsou věru podivná banda.

[] fikus (anonym) 14. prosince 2008 ← komentářů 565 ☯☯☯ 71 [117x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [podivné[x]]
→ [/-/11540] ← na komentář můžete odpovědět
http://pubphilosopher.blogs.com/pub_philosopher/images/2007/09/11/blacknazi_2.jpg

nekde jsem zaslechl, ze za 2. svetove valky nekde v egypte byly
dokonce nejake cernosske jednotky ve fasisticke armade.

nebo taky synteza cernych panteru s KKK by byla vyzivna.

[] PytelBrambor (anonym) 16. prosince 2008 ← komentářů 3 ☯ 1 [1x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/11547] ← na komentář můžete odpovědět
To snad byly Afrika Korps, což byli všechno černoši... (???) Znám to ale jen spíš z PC her (česká H&D 2, kde se proti nim bojovalo atp.) a trochu z dokumentů.

Pozor: vložením komentáře souhlasíte s pravidly hry, které vyhlásil provozovatel webu! [zobrazit pravidla]
Ochrana proti spambotům - tři-krát-tři je ... ? (napište číslicí - nemělo by byt potřeba při zapnutém JavaScriptu)
Sociální síť (přihlaste se předem, 1. řádek<=100 znaků=status, zbytek=odkaz)
Přezdívka (povinně) - nepoužívejte speciální znaky, mezery=podtržítka
E-mail (volitelně) - nebude zobrazen, bude zobrazena ikonka z [www.gravatar.com]

V komentáři nelze použít HTML [zobrazit mikrosyntax]

Nápověda: ve vlastním zájmu uvádějte u komentářů pouze funkční a dostupnou e-mailovou adresu. Přezdívku, která je jednou spojená s konkrétní e-mailovou adresou, už nyní nelze bez zásahu administrátora serveru spojit s jinou adresou. Uvedením neplatné e-mailové adresy si v budoucnu znemožníte upload ikonky i možnost použít některé další chystané neanonymní funkce vázané na uvedení platné e-mailové adresy.


TečkaCZ
  •  
  • Komentáře →
  • Debaty →
  • Články →
  • Rubriky →
  • Ostatní →

Yacy P2P web search

jabber.arachne.cz

MyPower.CZ - Elektřina zdarma

. tiskové zprávy a otevřené dopisy přebíráme z nejrůznějších informačních kanálů (i bez výslovného souhlasu autorů)
licenční práva k použitým obrázkům a grafickým motivům nejsou definována (přebírejte pouze texty bez obrázků)
texty článků i komentáře bez uvedení copyrightu jsou chráněny GNU Free Documentation License
založeno na Quzo engine, (G)1999-2002 David Čermák, (G)2002-2011 Michael Polák
Quzo engine vyvíjejí Arachne Labs, webhosting sponzorují SPOJE.NET
seznam aktuálních článků je dostupný i ve formátu RSS (XML)
můžete také sledovat Twitter feed TečkyCZ.
test XHTML a CSS2 validity
[Právě dnes | Tech | Ostatní] [Arachne Labs]
[SPOJE.NET]