.    

POZOR! Tento článek byl naposledy aktualizován před více než dvěma lety!

Je možné, že následující­ stránka obsahuje odkazy, které dnes již nejsou funkční, nebo že některé informace uvedené v tomto článku se v průběhu času ukázaly jako prokazatelně chybné. Pokud jakoukoliv podobnou závadu zjistíte, tak neváhejte napsat co nejpřesnější popis závady do veřejného komentáře pod článkem: redakce TečkyCZ nové komentáře neustále sleduje, a to i pod těmi nejstaršími články. V celé řadě případů lze chyby snadno opravit - např. se stává, že video na YouTube bylo smazáno a znovu nahráno pod jiným id. V jiných případech někdo zase zakáže embedovaní videa, která přitom existuje ve více kopiích, nebo se z webu ztratí stránka umístěná na negarantovaném freehostingu, zatímco původní autor stránek si mezitím zaregistruje vlastní doménu, atd.

Děkujeme všem, kteří pomáhají opravovat chyby ve starších webových stránkách a udržují tak Internet naživu - redakce TečkyCZ.


Bush, Pink, a tak různě

xChaos 6. června 2007 [1550 znaků] [Globální vesnice]
★★★ [ + ] 3 [3x] [ - ]
Zobrazení 6920 ← Facebook 4 Twitter 5 Google 6
Komentářů 22

Určitě by tady neměla chybět diskuze o hudebním spolu-výtvor české ministryně vs. názor popové hvězdy Pink na Bushe. A z jiného soudku: něco malého na téma olympiáda 2012 a epilepsie...
Radarová píseň [show.idnes.cz] Parkanové s Vyčítalem sice byla tématem mainstreamových médií - ale nevím jestli jsem jediný, kdo si uvědomuje absurditu celého toho počinu, nazpívaného na melodii české pseudočastušky Dobrý den Majore Gagarine ? Když jsem to prvně slyšel, myslel jsem, že jde o nějakou parodii... navíc zvukomalebná podobnost výkřikuje "radši šijem U Sama" s "Usámou" je kuriozní... a jestli je to nějaká narážka na "saka od Bilaka", tak trochu mrazí z její dvojznačnosti...

Z jiného soudku je protestsong pophvězdy Pink [newsbusters.org] proti Bushovi (video [www.youtube.com]). Pravda, rok před koncem jeho volebního období už trochu s křížkem po funuse, navíc není jasné, jestli zrovna Pink osobně ví co je to "hard work"... (no ale jen kvůli tomu že já osobně to nevím, ještě nemusím prudit někoho koho ani neznám, že...). Každopádně na mainstreamovou hvězdu je ten protestsong relativně odvážný. Jistě bude zajímavé sledovat, kdo se nakonec stane pod dojmem těhle nálad americkým prezidentem či prezidentkou v období 2008 až ... 2012.

No a z ještě jiného soudku je drobná legrácka k problematice Y2K12 - aneb upoutávka na olympiádu v Londýně v roce 2012 prý může přivodit epileptikům záchvaty [news.bbc.co.uk].


Sloupcová sazba: pokud je okno prohlížeče dostatečně velké (na monitoru s dostatečným rozlišením), zobrazí se článek ve více sloupcích (w3.org). Testováno v browserech Firefox, Opera a Chrome. Není implementováno v Internet Exploreru. Tato feature může způsobovat problémy ve starších verzích prohlížečů s jádrem Webkit (Google Chrome, Safari, Konqueror). Pokud nevidíte článek celý, zkuste zmenšit okno prohlížeče nebo použít verzi pro tisk. [zpět na začátek sloupcové sazby]
Pokud se vám článek líbil, zkuste autora podpořit [zobrazit možnosti]
Sdílet v síti [Identi.ca - musíte být předem přihlášeni] [Twitter] [Facebook] [Jagg.cz]
Formátovat pro tisk [bez komentářů] [s komentáři]
Krátká forma URL (adresy) [http://teckacz.cz/567]
Všechny články [od autora xChaos] [v rubrice Globální vesnice] [nejnovější]

Hodnocení článku čtenáři [ + ] 3 [3x] [ - ]
Tip: Pro moderaci článků (kladné nebo záporné hodnocení) je nutné použít browser, který podporuje javascript a cookies.
Komentáře čtenářů [napsat vlastní]
Skrýt hodnocené nebo méně


[] emh (anonym) 7. června 2007 ← komentářů 427 -29 [47x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10696] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Taky mam pocit, ze to lidi az moc rychle smetli ze stolu jako jasny lezeni do zadku. Krejci Bilak mi sice na mysl neprisel, ale je to zajimavej postreh :-)

[] Sitnarf 7. června 2007
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10698] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Těžko říct. Ja myslím, že to Vyčítal pojal jako parodii a Parkanová to nepochopila. =)

[] sub-lunar (anonym) 8. června 2007 ← komentářů 47 1 [1x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10699] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
chtel bych verit, ze to byla jenom sranda a parodie, ale celkem mi to pasuje k celkove dikci vladni "vysvetlovaci" kampane...

[] fikus (anonym) 8. června 2007 ← komentářů 583 ☯☯ 78 [166x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10700] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
az bude v USA prezidentem Al Gore tak budu spokojeny,
dnesniho Bushe nemam rad. je mi celkem jedno, ze nekdo
napsal vlezprdelkovy song, nemusim ho poslouchat.
nejlepsi je jake jsou u nas vasne kolem radaru a pritom
se putin s bushem v klidu bavi jestli tu zakladnu nahodou
nepostavi spolu, takze dole michanice a nahore spolecne
zajmy. nejlepsi by bylo referendum, pak by bylo jasne jestli
jo, nebo ne a uz by se o tom nemuselo diskutovat.

[] emh (anonym) 11. června 2007 ← komentářů 427 -29 [47x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10703] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Dole nejsou zadny michanice: kdyby v pruzkumech vychazelo, ze je vetsina proti radaru, tak zadna iniciativa nebude chtit vypsat referendum. Je to alibismus, potreba potvrdit si vlastni pravdu, vlastni predsudky. Jedinym argumentem bude, ze vetsina lidi nechce zakladnu. Kdybych napriklad rekl, ze vetsina lidi tomu vubec nerozumi, mel bych pravdu a budou se mnou souhlasit i odpurci. A presto vysledek referenda bude jediny a hlavni argument? Co si to chceme dokazovat?

[] xChaos 11. června 2007 ← komentářů 5513 -4 [3042x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10704] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
emh: to ovšem už můžeš demokracii zrušit úplně, protože většina lidí nerozumí vůbec ničemu - včetně politiků, samozřejmě. Přístup, kdy vládnou ti, kteří "něčemu rozumějí" se obecně nazývá technokracie, a je to převažující způsob formy vlády ve světě v posledních několika desetiletích. Ovšem pokud se technokracie začne vyjádřovat i k nejzákladnějším otázkám suverenity státu a jeho obrany, tak pak skutečně z celé myšlenky demokracie zůstane jenom pohádka pro malé děti...

[] emh (anonym) 11. června 2007 ← komentářů 427 -29 [47x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10706] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Lidi pochopitelne nerozumi vsemu, uz jsme tu mluvili i o delbe prace: nemuzeme vypisovat treba referendum o schvaleni noveho leku proti rakovine, nechceme rozhodovat o rozpoctovem schodku, ale inspirovani a pohaneni vyhradne novinami kecame do politiky uplne vsichni a jeste chceme, aby to bylo postaveny nad rozhodnuti profesionalu. Logicky pak obe strany poradaji presvedcovaci kampane - nikdo soudnej nemuze mit v takovy rozhodnuti duveru. A presto to ma byt hlavni a jediny argument.

Prosim: rozhodujme o vecech, kde je spolecenska potreba a shoda dulezita pro samotny projekt: treba o knihovnach, o Olympiade nebo o trestu smrti a eutanazii. Ale nevymejslejme demagogicke poucky, ze je nezbytnou soucast lidsky svobody mit hlavni slovo pri rozhodovani kde a jestli vubec budou nejaci vojaci hlidkovat.

[] xChaos 11. června 2007 ← komentářů 5513 -4 [3042x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10708] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
emh: No tak zrovna referendum o trestu smrti není nejlepší příklad. Je to trochu demagogické (protože tím dávám najevo svoje preference), ale já to vidím jinak: referendum může být o věcech jako umístění radaru nebo olympiáda, ale nemělo by být možné ho vypsat o tématech jako trest smrti nebo euthanasie. (Obecně pak téma trestu smrti tak nějak visí ve vzduchu jako trvalý strašák pro všechny stoupence přímé demokracie a referend... něco ve stylu "dejte moc davu, a dav začne volat po krvi").

Odpor veřejnosti vůči radaru je ale docela zajímavý fenomén, který trochu v protikladu tomuhle "davovému volání po krvi": veřejnost se nechce nechat zatahovat do globální politiky. Auta, letadla a telekomunikace zkrátily vzdálenosti mezi lidmi v Evropě: lidé vnímají sousední země v EU spíše jako by to byly sousední okresy téže země a necítí žádnou potřebu militarizace společnosti. Protože lokální hrozby nezabírají, je potřeba lidem předkládat nové globální hrozby, které by zdůvodnily obranné výdaje a aliance.

[] fikus (anonym) 11. června 2007 ← komentářů 583 ☯☯ 78 [166x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10710] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
resit vsecko referendem je naprosta utopie, protoze to by
pak lidi na nic nemeli cas i kdyby nahodou meli ochotu
studovat potrebne informacni zdroje k tematu.
nicmene ja si taky myslim, ze zrovna k radaru by referendum
byt melo.

[] emh (anonym) 12. června 2007 ← komentářů 427 -29 [47x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10711] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
zChaos: proc neni referendum o trestu smrti dobry priklad a co je na tom demagogickeho? Ze dava lidem v demokraticke spolecnosti do ruky konecne nejakou odpovednost za svoje rozhodnuti? Mas pravdu, to je spatne: zvolili si sve zastupce, kteri za ne maji... [celkem 1051 znaků] [zobrazit]

[] fikus (anonym) 12. června 2007 ← komentářů 583 ☯☯ 78 [166x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10714] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
ja davam radaru mirny souhlas a vhodil bych ANO,
ale jsem silnym zastancem referenda.
a pokud mam rict pravdu, klidne bych hlasoval v referendu
i o trestu smrti. jsou jedinci, ackoliv jsem humanista, uz
nezaslouzi nic jineho nez smrt.

[] xChaos 12. června 2007 ← komentářů 5513 -4 [3042x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10715] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
emh: já vím - nechceš válku, ale je potřeba takový boj za mír, že nezůstane kámen na kameni. A taky potřebujeme aby někdo kontroloval, zda ti ostatní jsou dostatečně svobodní, že...

Jestli jsou "slabé" evropské demokracie bez trestu smrti a bez agresivní zahraniční politiky lepší řešení než hypervyzbrojené USA s masivní trestnou činností i masivními tresty za ní, to asi rozhodne až historie. Mě zatím přijde, že EU v tomhle směru nemá až tak zásadní problémy...

[] emh (anonym) 12. června 2007 ← komentářů 427 -29 [47x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10717] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
xChaos: Pokud nezustane kamen na kameni u tech druhych, tak je to spravne :) Co chces ty: cekat, az jak se to vyvine?

[] emh (anonym) 12. června 2007 ← komentářů 427 -29 [47x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10718] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
fikus: mezi trestem smrti a valkou vede jen politicka hranice.

[] fikus (anonym) 12. června 2007 ← komentářů 583 ☯☯ 78 [166x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10720] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
pacifista jsem byl za mlada, dnes uz jsem starsi a tak uz
uznavam potrebu obranne valky, nikoliv utocne!
doktrina preventivni valky je podle mne strasna hloupost
a chyba, protoze to fakticky rozseva zbytecny strach a napeti.
ochota k obranne valce je pochopitelna, prece nemam zajem,
aby mne utocnik znicil.
hitler se taky nemcum jevil jako novy spasitel, zacal utocnou
valku a tim si podepsal ortel v tom na ktere strane stoji.

proste a jednoduse nejde, abych byl na dobre strane
a zaroven zautocil jako prvni!!!

[] fikus (anonym) 12. června 2007 ← komentářů 583 ☯☯ 78 [166x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10721] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
nedavno byl nekde shrnut zivot george bushe a jinde zas
zivot nejakeho teroristy. bush mladsi za mlada chlastal,
kurvil se a jak dospel do veku cca 40 let, tak se stal vericim,
zacal verit v silnou nabozenskou moralku a dnes je to
politik, ktery se povazuje za bozi ruku a rozsevace dobra.

nejaky manik z islamske zeme studoval vysokou skolu
v zapadni evrope, fetoval, chlastal, kurvil se, pak najednou
objevil mesitu, zacal se zabyvat silne virou a islamem.
najednou zavrhl stare zpusoby a stal se islamskym teroristou.

psychologicky dost podobny status.

[] xChaos 12. června 2007 ← komentářů 5513 -4 [3042x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10722] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
fikus: problém "kdo zaútočil jako první" trochu komplikuje skutečnost, že historii už tradičně píší vítězové. V případě té 2. světové války je to zrovna ještě poměrně jasné... ale celkově se mi dělení válek na nějaké spravedlivé a nespravedlivé dělat... [celkem 3392 znaků] [zobrazit]

[] Fiksu pojka (anonym) 12. června 2007
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10724] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
No, nevím, co je na tý písničce Pink odvážnýho, když už před třema lety vydali Green Day amerického idoiota. Můj názor na tu sračku v podstatě souhlasí s tímhle: http://blitzkrieg-destroyer.blogspot.com/2007/06/jak-zvednout-preference.html

[] fikus (anonym) 12. června 2007 ← komentářů 583 ☯☯ 78 [166x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10726] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
valku statu pro jednoduchost ztotoznim s bojem dvou osob. ... [celkem 1077 znaků] [zobrazit]

[] xChaos 12. června 2007 ← komentářů 5513 -4 [3042x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10727] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
fikus: Problémem nějaké demokratické opozice v Iráku samozřejmě odjakživa bylo to, že Irák je značně nestabilní konglomerát složený z Kurdů, sunitských Arabů uprosřed a šíitů na jihu. Navíc Saddám svoje případné odpůrce už dávno zlikvidoval, takže bylo jasné, že tebou navrhované řešení bylo neprůchodné. Ovšem to co se nakonec realizovalo bylo zase jen vyhánění četa ďáblem, navíc na základě nepravdivých záminek... poselství Iráku je jasné: světoví vůdci mohou provést agresi vůči nějaké zemi na základě lživých obvinění, a nic se jim za to nestane: žádný soud za válečné zločiny, ba ani žádný větší skandál v médiích... prostě dnešní doba je taková, že to ustojí. Žádné mírové pochody, Nixon, Watergate... dnes prostě technologie moci funguje hladčeji (samozřejmě asi i díky "humánějším" válečným postupům, než bylo kobercové bombardování...)

[] xChaos 12. června 2007 ← komentářů 5513 -4 [3042x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10728] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Fiksu pojka: ad Pink... no jasně, že je to ujetý, celý je na tom ale paradoxní, že Amíci si Bushe nejdřív znovuzvolí, a pak se veřejné mínění vč. mainstreamu rozhodne mu to takhle okatě nandat, samozřejmě je to trochu důkaz, že jsou Amíci prostě divný.

[] fikus (anonym) 12. června 2007 ← komentářů 583 ☯☯ 78 [166x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/10729] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
uplne z jineho soudku pro xchaose:

misto vlastniho systemu pro zadavani bezpecnostniho kodu
pri psani do diskuze bys mohl zkusit na tecce re-captcha :-)

re-captcha otestuje, zda je prispevatel clovek, ale zaroven
pomaha zpracovavat naskenovane knihy z ocr.

link zde:
http://recaptcha.net/learnmore.html

to je pekna a prospesna vec :-)
 

Počet zobrazených komentářů: 22 [celkový čas potřebný k prohledání databáze a vytvoření stránky: 0.71 sekund]

Pozor, vložením komentáře souhlasíte s pravidly hry TečkyCZ! [zobrazit pravidla] →
Ochrana proti spambotům - tři-krát-tři je ... ? (napište číslicí - nemělo by byt potřeba při zapnutém JavaScriptu)
Sociální síť (přihlaste se předem, 1. řádek<=96 znaků=status, zbytek=odkaz)
Offtopic resolver (týká se odpověď původního tématu, nebo patří jinam?)
Přezdívka (povinně) - nepoužívejte speciální znaky, mezery=podtržítka
E-mail (volitelně) - nebude zobrazen, zobrazí se ikonka z [www.gravatar.com]

Nelze použít HTML [zobrazit mikrosyntax] →

Nápověda: ve vlastním zájmu uvádějte u komentářů pouze funkční a dostupnou e-mailovou adresu. Přezdívku, která je jednou spojená s konkrétní e-mailovou adresou, už nyní nelze bez zásahu administrátora serveru spojit s jinou adresou. Uvedením neplatné e-mailové adresy si v budoucnu znemožníte upload ikonky i možnost použít některé další chystané neanonymní funkce vázané na uvedení platné e-mailové adresy.


TečkaCZ [Nejnovější články] [Nejnovější komentáře] [Zeď vzkazů] [Zeď odkazů] [Začátek článku]

    TečkaCZ
  •  
  • Komentáře →
  • Nástěnky →
  • Debaty →
  • Články →
  • Ročníky →
  • Rubriky →
  • RSS kanály →
  • Vzhled →
  • Ostatní →
  •  
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
  •  
.

[Arachne Labs]

[SPOJE.NET]

[Právě dnes | Tech | Ostatní]

Yacy P2P web search jabber.arachne.cz
tiskové zprávy a otevřené dopisy přebíráme z nejrůznějších informačních kanálů (i bez výslovného souhlasu autorů)
licenční práva k použitým obrázkům a grafickým motivům nejsou definována (přebírejte pouze texty bez obrázků)
texty článků i komentáře bez uvedení copyrightu jsou chráněny GNU Free Documentation License
založeno na Quzo engine, (G)1999-2002 David Čermák, (G)2002-2012 Michael Polák
Quzo engine vyvíjejí Arachne Labs, webhosting sponzorují SPOJE.NET
seznam aktuálních článků je dostupný i ve formátu RSS (XML)
můžete také sledovat Twitter feed TečkyCZ.
test XHTML a CSS2 validity